tiistai 3. elokuuta 2010

Vieras Suomesta!

Johanna lensi keskiviikkona Ruotsiin matkustamaan tunnelbanalla, riehumaan Gröna Lundiin ja tuhlaamaan heinäkuun palkan Tukholman kauppoihin.

Keskiviikkona (pienen mutkan kautta) päästiin Gröna lundiin kokeilemaan Katapultia, Pop-expressiä ja muita ihania laitteita. Johanna lupautui menemään Katapulttiin mun kanssa ja mä puolestani menin sen kanssa Spökhusetiin. Ja voi sitä huudon ja pelon määrää! Mä puristin silmiä kiinni, pidin Johannaa kädestä ja pelkäsin henkeni edestä, kun käveltiin pitkin (naurettavan kökköä) kummitustaloa. Pienet, viisvuotiaat pojanklopit juoksi mun ohitse, eikä nähny koko talossa mitään pelottavaa. Vapina ja järkytys tuntuu mun kehossa vieläkin! Illalla käytiin tankkaamassa Gamla stanin Sally's:ssa, vedettiin puolikkaat lehmät ja raahauduttiin väsyneenä kämpille.

Torstai oli pyhitetty shoppailulle, mikä viivästy vähän, kun mun palohälytin päätti alkaa huutamaan itsestään. Johanna sai hälyttimen onneks katosta ja mä hakkasin kiljuvan laatikon hiljaseksi. Soitto laitosmiehelle ja uus hälytin asennettiin ku me tuhlattiin pennosiamme JC:en, Henkkamaukkaan, Nilsoniin ja Ginaan. Melkeen seittemän tunnin shoppailun päätteeks me päädyttiin Kofiin istumaan ja juoruamaan.

Viikonlopuksi meikä teljettiin töihin. Nice! Perjantaina oltiin työvuorossa pelkällä Sisuvoimalla, kun iltavuoroon oli laitettu kaikki neljä Norjobbaria. Lauantain vuoron jälkeen käytiin Vampire loungessa juomassa drinkit, jotka muistutti enemmänkin jälkkäreitä. Borgerskapetia haukuttiin tietenkin ihan olan takaa vielä Gamla stanin kuppilassa.

Että näin!

Ö:Ina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti