maanantai 14. helmikuuta 2011

Uskolliset ystävät

Viikko sitten hiuksia kuivatessa vanha föönini sanoutui irti ja lopetti toimintansa. Tänään (palattuani kuntosalilta klo 10, hahahaa!) kokeilin fööniä uudestaan ja se toimi jälleen! Tajusin, että kyseinen fööni on ikäloppu (vanhempi kuin mun telkkari Suomessa) eikä edes mun vaan alunperin äidin vanha ja se silti toimii yhä vaihtelevalla menestyksellä. Samalla tajusin, että se on ollut matkassani aina kun olen lähtenyt jonnekin ulkomaille; USA 2000, Turkki 2003, Malta 2004, Pariisi 2008, Lontoo 2009, Tukholma 2010 jne. Samoilla matkoilla on ollut mukana myös toinen uskollinen ystävä, eli mun kukallinen toalet-laukku, joka on jo niin vanha että siitä irtoaa kohta palasia. Ei sillä, etteikö mulla ois uudempaa fööniä tai varaa ostaa uutta toaletti-laukkua, mut kun noi nyt kerta on aina ollut matkaseurana, niin miksi luopua. Veikkaan, että vaikka saisinkin oikean matkaföönin ja uuden, hienon vessalaukun, niin käyttäisin kuitenkin noita vanhoja, ihan vain tottumuksesta!



Näihin kuviin, näihin tunnelmiin:

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!


PS: Äidin uskollinen ystävä löytyi Lontoon Camdenista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti