tiistai 13. heinäkuuta 2010

Hyvää kuukausipäivää MULLE!

Woah, viime viikon keskiviikkona tuli täyteen kuukausi siitä, kun saavuin Ruotsiin! Grattis till mig!

Kolmeenkymmeneen päivään on mahtunu vaikka ja mitä, ei sitä voi kaikkea jaksaa edes muistaa. On tullu nähtyä kuninkaallista hääkarkeloa, keskikesän juhlintaa Skansenilla ja työn puolesta useampikin fiinimpi porvariäässi. Suurin muutos näkyy tietenkin ruotsinkielessä (se sujuu jo hyvin!) sekä töissä (sekin sujuu, ei kuitenkaan hyvin!). Voiko töitä enää tehdäkään pelkällä äidinkielellä?

Ruotsin ilmasto/ilmapiiri sopii ilmeisesti mulle, nimittäin näihin kolmeenkymmeneen päivään ei oo mahtunu yhtään migreenipäiviä tai sellasia hetkiä, jollon tuntuu että pää ja aivot räjähtää, eikä mikään hevosenkaatopilleri auta. Kaikki stressi-/ahistus-/vi****späänsäryt on jääny Jyväskylään ja mä tuuletan aivojani "Tukholman lomallani". Toivottavasti ne ei palaa taas syksyllä mun riesaks tai mä ostan menolipun takasin tänne!

Musta on tullu myös uskomaton sika: siivoamiselle ei riitä aikaa, kun kaupunki on täynnä nähtävää! I blame the society!

Ö: Ina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti